Підтримка для малих підприємців

Список форумов Форум сайта "Учет и налоги" Организация бизнеса

Описание: Здесь можно ознакомиться с нюансами организации разнообразных видов деятельности (узнать какие нужны лицензии, разрешения, как платить налоги и т.п.)
Правила форума: Публикация постов в непрофильных разделах - бан с удалением поста.
Посты про профурсеток, aзинo777, изгoтoвлeниe диплoмoв или на ceкс-тематику - будут удаляться, авторы - банится навечно.

Сообщение #1 Jack » 05.02.2025, 13:55

Як ви організовуєте бухгалтерію у вашому малому бізнесі? Чи варто наймати штатного бухгалтера, чи краще звернутися до зовнішніх фахівців? Які плюси та мінуси кожного варіанту?
Jack
Репутация: 0
С нами: 3 года 2 месяца

Сообщение #2 Olesh » 05.02.2025, 14:24

Я завжди був за аутсорсинг, бо це набагато зручніше і економить час. Особисто я звертався до компанії АКТИВ ОБЛІК, і вони надають бухгалтерські послуги та аутсорсінг в Дніпрі, що дуже полегшило ведення моєї бухгалтерії https://www.aktyv-oblik.com.ua/ . Вони допомогли розібратися з податками, звітністю та іншими юридичними нюансами. З таким підходом я точно спокійно працюю над розвитком бізнесу, а не сиджу з рахунками.
Olesh
Репутация: 0
С нами: 4 года 7 месяцев


Вернуться в Организация бизнеса

Кто сейчас на сайте (по активности за 5 минут)

Сейчас этот форум просматривают: 4 гостя

Индекс цитирования