Скільки коштують двосторонні фалоімітатори

Список форумов Форум сайта "Учет и налоги" Всякое-разное

Описание: Здесь публикуем темы, не подходящие к другим разделам форума сайта "Учет и налоги"
Правила форума: Публикация постов в непрофильных разделах - бан с удалением поста.
Посты про профурсеток, aзинo777, изготовление дипломов или на ceкс-тематику - будут удаляться, авторы - банится навечно.

Сообщение #1 креативчик » 16.05.2024, 19:58

У мене виникло питання, можливо, хтось з вас допоможе розібратися. Я новачок у цій темі і хотів би дізнатися, скільки можуть коштувати двосторонні фалоімітатори? Розумію, що ціна може залежати від багатьох факторів, таких як матеріал, розмір, бренд, але я навіть не уявляю, з чого почати пошуки і на які суми орієнтуватися.
креативчик
С нами: 5 лет

Сообщение #2 VladislavaE » 16.05.2024, 19:59

Двосторонні фалоімітатори мають різні ціни залежно від кількох факторів. Зазвичай вони коливаються в межах від 500 до 3000 гривень. Якщо ви шукаєте щось простіше і з доступного матеріалу, то можна знайти за 500-800 гривень. Проте, якщо вам потрібен якісний силікон або бренд, як-от Doc Johnson чи Lovetoy, ціни можуть бути значно вищими.
VladislavaE F
Аватара
С нами: 5 лет 2 месяца

Сообщение #3 креативчик » 16.05.2024, 19:59

Виявляється, різниця в ціні досить значна. Можливо, ви знаєте, які ще фактори, окрім матеріалу та бренду, можуть впливати на ціну? Наприклад, чи варто звертати увагу на країну-виробника або, можливо, є якісь особливі характеристики, які роблять одні моделі дорожчими за інші? Я намагаюся зібрати якомога більше інформації, щоб зробити правильний вибір.
креативчик

Сообщение #4 makoce » 16.05.2024, 20:00